what makes you beautiful

HELLO
sitter och lyssnar på one direction.
idag var jag på stan med Jonas och Najah. Innan det hade jag och Jonas varit med Sixten och Sergio medans Najah gjorde en grej med hennes madre. Vi var inne i nått rum där typ sixtens pappa har sitt kontor och det var asvarmt där inne så jag och jonas ville gå ut och najah ville att vi skulle komma till cubus men vi fick inte gå ut för sixten och HAHAH vi hade typ panik:$
Najah köpte en tröja sen åt vi på Max, alla tre tog aik-målet och det var ganska mycket så vi trodde att vi inte skulle orka med allt men det gjorde vi:D
ikväll ska jag på loftet med dom sen nadja och nå fler sen sover jag hos najah och imorgon ska vi fota sen hockey:D
men nu ska jag gå och duscha för najah vill att jag ska komma till loftet nu och jag är inte ens klar:$
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0