tja

hej igår var jag på loftet och jag AmandaÖ Juliana Annika och Najah kollade på idol och Nadja kom då och då också men dom visade filmer också och den första filmen var jätte äcklig och sånt och Juliana dog typ når en tjej prutade och nös samtidigt sen flög de bajs bakom henne och hon märkte typ inget och Juliana dog verkligen och den andra filmen var Bad Teacher jag fattar inte varför alla säger att den är dålig jag tyckte då den var bra och rolig och AMANDAP åkte ut från idol hahah nu äre fan svårt att veta vem som åker ut nästa men snart ska jag dra till Hulli och kolla på Eclipse för vi ska se breaking dawn senare och jag har int sett eclipse än så men orkar inte skriva nu hejdå:)

hhahHaha en kaoz bild som togs utanför Cita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0