SPÖKSTIGEN!!!!!!

hej
idag ska jag och massa på loftets spökstig i mentalsjukhuset eller nått men idag så streddade jag verkligen sönder på svenskan för jag skulle bli klar med boken om mej och omslaget..... INGET ATT LEKA MED den är verkligen jätte ful men jaja när vi slutade så stannade jag,Nadja,Malin och Najah och Wilhelm var också kvar där o då börja Malin spotta över allt o Nadja också sen sprang dom efter mej och Najah o spotta på oss då sprang jag o Najah o gömde oss men sen drog sen gick jag med Najah hem och sen tog jag bussen där ifrån men snart ska jag ta bussen för jag o Najah ska äta på frasses innan men jag orkar inte skriva mer så hejdå
här får ni en bild på Malin som jag hade på min dator:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0