SIMPSONS

hej just nu sitter jag i mitt rum och tittar på simpsons ska snart äta också jag ska nog inte göra nånting idag fast jag vet int men har inte gjort nånting idag bara typ städat mitt rum lite igår var jag Najah Malin Hanna och Amanda o company på bio och såg breaking dawn den var as bra det var verkligen min otursdag igår först när jag skulle krydda min popcorn for de krydda i min dricka sen så tappade jag ut alla popcorn med krydda på så jag och Najah gick och skulle krydda dom mer och sen när vi gick upp för trappan ramlade jag nästan ttttt men filmen var då as bra vi kunde inte sitta tillsammans allihopa så jag Najah och Juliana satt bredvid varann och Malin och Hanna satt bredvid varann och AmandaÖ och AmandaS satt med varann men innan allt dedär så var jag hemma hos Juliana för jag skulle se Eclipse och Najah var också där och såg den men jag var den ända som inte hade sett den så vi såg den men sen gick jag hem typ 4 sen for jag till bion:D
men jag orkar inte skriva nå mer så hejdå!
hahhaha en bild på Najah Hanna och Malin när vi var på leos i 6:an:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0