IIIIIIIII'M COOMIIING OUT!!!!

hej idag på skolan så var jag så jäävla trött och de var KAOZ i mitt skåp för Juliana hade glömt sina nycklar och ingen i hennes klass var i hennes arbetslag så hon la hennes grejer i mitt skåp och jag hade ju gympa också och när jag skulle lägga in mina saker i skåpet....KAOOOOZ de vart fan över kaos det var så fullt och jag var tvungen att vara försiktig för Hullis väska hade hennes kamera i sej men sen fick jag in allt och på svenskan såg vi lite av älska mej och vi ska se resten imorn eller på fredag men efter gympan for jag och Nadja och Hanna på Tre Kronor på lunchen och åt där i stället för de var äckel palt till lunch och de är såååå äckligt men jag ska då på loftet idag och kommer säkert ha kul där men nu kollar jag på How I Met Your Mother men jag orkar inte skriva mer så hejdå:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0