I feel like a total stranger to you.

Typ den sexigaste/snyggaste killen jag har sett i hela mitt liv.

hej!
såg just den här videon, och han är ju bara så snygg och så bra!
okej, men de visste de ju alla redan!
nu så är jag hos juliana, och vi lyssnar ju bara på musik o pratar osv..
vi ska snart dra till loftet, och jaa..
idag vare ju skola, onsdagar... dom dagarna är ju så långa!
man blir ju så tröt, men de konstiga jag blir typ pigg av de osv, slutar 4 och har syslöjd i slutet, men tycker de är jätte kul vi ska typ alltid skrika och "argumentera" haha!
och marianne ska alltid bli så jävla sur!:P
och fatma, ska ju alltid bli så...
haha vi tar de inte nu.
vår klass är ju störd, förut ville jag verkligen byta till B men de vill jag typ inte nu för våran klass har verkligen förändrats tycker jag.
men drar nu!
BYE GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0