AHAAA THIS MY S***

hello har inte gjort så mycket idag på skolan fortsatte vi se älska mej på svenskan det vart on Mellan Mej och Nadja mot Hanna för vi sa att hon va kallhjärtad för hon hade kalla händer och då vart hon sur och börja visa arra(=Attityd)
men efter skolan så for jag och Najah på stan men sen drog jag hem men jag har typ inget att skriva om men igår så var jag på loftet med Najah Nadja Juliana AmandaÖ och Hanna men AmandaS var där också men vi var som inte med henne för hon var i kiosken men vi hade kul vi körde snurr tävling :D:D:D:D men jag Najah Nadja och Hanna tog bussen hem 9 men nu ska jag dra så hejdå:D
en bild från franska när Birgitta (vår lärare) fyllde år:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0