japp

Hej
idag har jag varit på stan med amanda, vi gick ba in på 3 affärer för jag trodde att stan stängde sex och då tog vi det lugnt från början, men sen JIIIH. Det gick inga bussar, vi fick inte tag på pappa för han hade stängt av mobilen eller nåt, min brorsa svarade inte på sina sms och amandas mamma och pappa kunde inte hämta men sen ringde vi Urban och han kunde för han var nära stan så han kunde hämta vid typ halv sex och klockan var typ fyra då vi ringde:$
så vi satt och väntade på bion och på ica aaslänge, och vi var aashungriga.
Men aja, nu sitter jag och värmer mig för jag fryser asmycket och lyssnar på musik.
ikvääll kommer amanda hit och vi ska typ se film eller nåt,
men vi höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0