fan vad dött

den här bloggen är verkligen död ha!
men ingenorkar blogga,men jajaj.
igår landa jag i stockholm åkte flyg med juliana och hennes brorsa, dom skulle till västerås.
och min kusin hämtade mig från arlanda och de tog verkligen HUNDRA jävla år attt komma fram-.-
men när vi var framme så drog jag och mona till nacka forum, hade verkligen inget att göra där vi köpte ba en liten cheeseburgare från burger king.
ajajah , idag så är de ju julafton vilket betyder inget att göra.
men är bara och chillar och sitter vid datorn, och kollar på tv.
imorron kanske vi inte ska göra nåt heller...
då blire väl att chilla då oxå.
asså ni som brukar dra till stockholm eller nåt... PRÖVA pitaburgare!
hahaha,de är så djävulskt gott!
värsta himmelriket...
hah nee skoja, men de är gott!
men ska ddra nu!
byebye, follow me @alltidbieber på TWITTER:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0