Den Här Veckan!

hej den här veckan har jag inte skrivit nånting så jag kan berätta vad jag har haft för mej på måndag var jag på vips och vi bakade cup cakes:D:D det var okej goda men sen körde vi tjuv och polis och jag Nadja och Sandra var tjuvar och Hanna och Malin va poliser och Najah var domare sen satt vi bara i soffan och pratade:D
i Tisdags så försovde jag mej till tio i just när bussen gick så mamma skjutsade mej och på skolan var det matte prov och de gick åt helvete och de var aaaas god mat på skolan STUVADE MAKKARONER och falukorv sen var jag bara hemmma och plugga på provet
igår så var jag på loftet med AmandaÖ Hanna Malin och Juliana vi hade kul men jag var tvungen att dra tidigt men från de så var de kul
IDDDDAG så har jag inte gjort så mke ska kanske på loftet idag men om ingen ska fara vill jag inte heller men det är halv 8 hos loftet och de är AmandaS grupp som ska laga mat idag och jag o Najahs och Hannas grupp och Julianas och Nadjas grupp ska betygsätta maten:D
Najah såg så VIS ut på den där bilden hahahah:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0